Blog-arkiv

10. mar. 2012

Beautyshopping i Magasin






Torsdag aften var jeg til Beautyshopping i Magasin på Kgs. Nytorv, og det var super nice! Jeg brugte som altid mest tid hos MAC, men jeg havde desværre ikke penge til at købe noget, selvom der var 20% på alt.
Som I kan se på billede nr. 2, var mit hår super fint - en dame fra Dennis Knudsen spurgte, om jeg ville have sat hår, og det takkede jeg selvfølgelig ja til. Alt i alt var det en super hyggelig aften, og det er klart noget, jeg vil gøre igen. Ha' en rigtig god lørdag :)

4 kommentarer:

  1. Er det ikke meget langt når du bor på landet (Nordsjælland).. Altså ville du ikke ønske du boede i København!??! :)

    SvarSlet
  2. Du ser vildt pæn ud!!

    Vil du ikke være sød at tjek min blog ud?
    http://www.annanguyens.dk/

    SvarSlet
  3. jeg elsker din læbefarve!! har ledt ledt efetr sådan en farve i hunrede år, hvor er den fra! :)

    SvarSlet