Blog-arkiv

13. apr. 2012

Dagens outfit - afslappet fredag





Er helt alene hjemme, og derfor kunne jeg desværre ikke få min lillebror til at tage billeder af dagens outfit, hvilket resulterede i, at det øverste billede blev temmelig uskarpt .. Anyway, i dag var bare en helt almindelig fredag med skole og en lur på sofaen, da jeg kom hjem, så mit outfit er meget afslappet og et typisk hverdags outfit for mit vedkommende. Cardigan og løs top er fra H&M, bandeau top (indenunder den løse top) og nederdel er fra Monki, skoene siger sig selv ;) ha' en rigtig god fredag aften!

9 kommentarer:

  1. det er okay godt :)

    SvarSlet
  2. Det er fint :-)
    Besøg meget gerne min blog, så bliver jeg glad!:-)

    Knus<3
    http://justsmiiiile.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. har du købt dine sko på nettet hvis ja, vil du så sende link?

    SvarSlet
    Svar
    1. http://www.miinto.dk/p-139026-all-star-canvas-hi-bordeaux-mork-rod

      Slet
  4. Hej Amalie

    Dit outfit der er, syntes jeg, er vildt pænt og dejligt hverdags-agtigt ;)

    Jeg ser dine video'er på YouTube og læser din blog :)
    Ville bare lige sige at du virker vildt sjov og sød og du er en kæmpe inspiration!

    Keep doing the good work :)

    Knus fra Anna (en fan :))









    Du' nice!
    <3<3<3

    SvarSlet
  5. Fedt tøj! :-) Lille besked til alle Amalies fans. Tænkte på om i ikke lige ville tage et smut forbi min blog Silaskieffer.dk og min Tumblr http://silaskieffer.tumblr.com/ :-) Så er i søøøde! Hilsen SILAS KIEFFER

    SvarSlet
  6. Hej Amalie:-)
    Det er noget ok dyrt make-up, hvor får du penge til det henne? har du et job eller hvad? Det var ikke negativt ment!!!! :-D

    SvarSlet
  7. Hvad for et kamera har du? :-) elsker din blog! Ny follower her:-D

    SvarSlet