Blog-arkiv

7. maj 2012

Let's make it yellow, gold, blue and pink









Efter den skriftlige eksamen i dag, spiste jeg pizza til frokost sammen med min veninde Ida, hvorefter vi gik i gang med at spraymale vores barnevogne, som skal bruges til at transportere karameller, barberskum og øl sidste skoledag. Jeg kan seriøst ikke vente, glæder mig helt vildt!
Hvis I undrer jer over, hvorfor min allerede var orange og grøn, er det, fordi jeg har fået den af en, som gik ud af 9. klasse sidste år. Og på det næstsidste billede har jeg været nødt til at retouchere navnet på min skole væk, som ellers står under 9.B. Hvordan foregår 9. klassernes sidste skoledag, dér hvor I går i skole?

18 kommentarer:

  1. Vi skal kaste med karameller, dyste mod lærerne, parodiere lærerværelset, videre til Odense el. Middelfart og så feste senere! YIR! DET BLIVER FEDT!

    SvarSlet
  2. Jeg ved godt hvilken skole du går på hiihi

    SvarSlet
  3. Karamel kastning, gaver til lærene, prisudelinger til heldig eller uheldige elever og lærer fra os! Og så nogle aktiviteter - med barberskum og vand!

    SvarSlet
  4. Vi skal kaste med karameller, lave et slags show for resten af skolen, også i Fårup Sommerland, også feste i sommerhus hele weekenden

    SvarSlet
  5. De kaster spiser fælles morgenmad, ud deler "Årets pris",karameller, skum på os andre ,laver et show i hallen, og smutter i mindeparken og drikker ;-)

    Knus<3
    http://justsmiiiile.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. bagsværd skole

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad er der med Bagsværd skole?

      Slet
  7. Hej Amalie.
    Jeg går på en privat skole i Esbjerg, og her er det virkelig blevet ødelagt. Vi må næsten intet, vi må spraye med vand og kaste vandballoner, og så må vi kaste karameller... Bagefter alt det hurlumhej skal 9. + 10. klasserne ned i gymnastiksalen og lave underholdning, og her er retten til kåringer af de øvrige elever blevet forbudt. Så vi skal kåre hinanden til fælles morgenmad for alle afgangsklasser og klasselærerne til de klasser. ^

    Jeg håber at I får en fantastisk god dag!

    Knus herfra!

    SvarSlet
  8. Hej Amalie
    På min skole skal vi først gå op af en rødløber hvor alle skolen elever står med flag og hulder os, bagefter skal vi ind og spise morgenmad hvor vi har fået nogle fra 8 klasse til at være vores tjener, vores lære kåre så nogle forskelige folk og så i det første frikvarter sprayer vi med vand også i de første 20-30 min. af 2 time kaster vi med karameller derefter er der fodbold mod lærene efter fodblod hvor vi selvfølelig vinde skal vi lave noget undeholdning. Så når vi har fri skal vi i Evetyrhaven i odense og efter det skal vi holde vores afgangs fest.

    Håber du får en god dag

    Kuns

    SvarSlet
  9. Vi skal først sprøjte eleverne med vand, når de er på vej i skole. Derefter skal vi spise morgenmad hos en af eleverne (Mig). Så skal vi op på skolen igen, hvor vi sprøjter med vand, kaster karameller og bader nogle lærere i en balje med vand. Så skal vi ud og bowle, derefter op på skolen igen, hvor vi skal spille fodbold mod lærerne. Så skal vi ind et sted og feste lidt, og om aftenen skal vi feste privat - det bliver mega godt! Held og lykke - håber du får en god dag!
    :D

    SvarSlet
  10. Rigtig dejlig blog, læser den fast nu. Kig gerne forbi min :-)

    // Anna - annapedersenblog.blogspot.com

    SvarSlet
  11. På min skole kaster de karameller og klæder sig ud, og nogle gange er der vandkamp.

    SvarSlet
  12. Er du kun 9. klasser?..... :o

    SvarSlet
  13. Dog er jeg 10.klasser, men vi laver det samme. - Vi starter dagen med morgenmad med lærerne, så holder vi awardshow hvor der kåres diverse titler. Derefter kastes der med karameller og sidst, dagens højdepunkt, VANDKAMP! Som er lidt af en tradition :-)
    Hvad skal du være sidste skoledag? :-)
    /Julie

    SvarSlet
  14. Hvad skal du være sidste skoledag? - Jeg mangler ideer! :-)

    SvarSlet
  15. på min skole bliver der kastet med karameller og spillet kamp mod lærerne(fodbold). der er også et show som de har lavet og prisudelinger til elever og lærere. den sjoveste pris er nok "årets dulle" eller "største krigsmaling(makeup)eller måske "årets vildmand"

    SvarSlet
  16. På min skole går det helt anderledes til. Man starter altid med at spise morgenmad hos lærerne, hvor man er klædt ud som noget underligt for det meste. Så kommer man op på skolen hvor alle børnene sidder i deres klasse, vi kommer ind og kaster karameller på dem. efter man kan kastet ret så mange karameller på dem, samler alle de små dem sammen for der er en lille konkurence om hvem der har mest karamel papir og den klasse vinder så en premie. Så kommer alle børne ned i noget som vi kalder et fællesrum. Hvor vi (9 klasserne) har lavet et show hvor vi gør grin med lærerne og spiller alle de dumme ting de har sagt eller gjort, i gennem årene og takker dem.Og så laver vi også en quis Med lærerne hvor de skal gæste noget omkring os, eks. " Hvem er det der er kommet mest for sent næsten hver dagen hele 9 klasse"?
    Så vælger man et bander som de små børn har lavet. Så er der vandkamp hvor der for det meste er en dødsliste, hvor alle dem på den de får rigtigt meget vand.
    Så har 8 klasserne pyntet vores vogn for vi gør lige i gymnaset, køre vi i vogn, som er pyntet med blade, flag og bandere. Så køre man afsted og vinker farvel til alle de små som for det meste sprøjter vand på en når man køre og så er der fest til aller sidst.

    SvarSlet
  17. Da jeg går på efterskole, er det lidt anderledes.
    Dagen inden sover vi alle nede i vores gymnastik hal, og vi har noget hvor lærerne synger for os, og laver grin med os, elevrådet udgiver priser, om morgnen når vi vågner skal vi pakke alle vores ting sammen (det vi har sovet på, sovet med og andet lort), så skal vi spise morgenmad, så bliver der sat nogle til at gøre rent, så skal vi vente til vores forældre kommer, når de så er kommet, skal vi tage alle vores ting ind i bilen, så skal vi igen ned i hallen, og lave vores sidste opvisning, som ikke er som andre "normale opvisninger" på vores efterskole, byttede nogle drenge opvisningsdragt med en pige, og alle pigerne havde deres hår sat op i to totter, nogen har skrevet efterskolens navn i panden, og deres kontaktmor's navn på kinden. Nå, så når vi har lavet vores opvisning vi sige farvel til alle de dejlige lærer og elever.

    SvarSlet