Blog-arkiv

17. maj 2012

Nyt kamera







Har ventet i flere uger på at fortælle jer denne her fantastiske nyhed - jeg har fået et nyt kamera! Det har ligget og ventet på mig i min fars lejlighed i et par uger, og nu kan jeg endelig bruge det, så i dag tog vi til en park i Berlin, hvor jeg tog en del gode billeder. Her er et par af dem :)
Kameraet er et Canon EOS 600D, som er et spejlreflekskamera med video-funktion. Det er det kamera, jeg fremover vil bruge til mine YouTube-videoer, så glæd jer!

25 kommentarer:

  1. Hej Amalie!

    Jeg skal til Berlin på Mandag, kan du anbefale nogle fede butikker? Vi har næsten ens smag, og kunne godt tænke mig at se et par genbrugsbutikker og american apparel! (; Hvis du vil være sød at skrive et par stykker

    Tak <3

    SvarSlet
  2. Hej Amalie, jeg har lige nu lært at bruge det her blog, hvordan man komenter osv..
    Men du er ret sej, og din kvalitet mht. bileder ser godt ud.
    Så glæder mig til din næste video med endu bedre kvalitet.. <3
    Kan du ikke lave en svar på spørgsmål hvor vi kan stille dig spørgsmål på bloggen eller fb osv.
    Knusser
    Håber skam at du svarer.. :D
    Knus igen igen haha

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord :) og jo, skal nok lave sådan en spørgerunde i video-form! :)

      Slet
    2. Wow tak fordi at du svarede din SMUKKE pige hih
      :)
      Super
      eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker dig!

      Slet
  3. Jeg har også canon eos 600d
    Det er så skønt et kamera, jeg elsker det virkeligt!

    SvarSlet
  4. eeey det har jeg også! :) du bliver glad for det!! :)

    SvarSlet
  5. Hej amalie du virker bare så sød :-) <3
    Men BTW, hvor meget kostede kamera'et jeg sparer selv op til et så ville lige vide hvor meget det koster :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Hos Elgiganten koster det 6000 kr. (det er en pakke, hvor man får kameraet, et objektiv, to batterier og en fjernbetjening). Jeg ved ikke præcis, hvad jeg har betalt for det, for jeg har købt det på amazon :)

      Slet
  6. Ihhh..
    Jeg vil også havde et canon 600d!!!
    Men håber du bliver glad for det og at vi for en masse videoer:DD

    SvarSlet
  7. Hvad hed det gamle camera, som du filmede youtube videoer med??

    Ps. Herre flotte billeder af blomsterne, har aldrig været i Berlin, og det er mega smukt!

    SvarSlet
  8. Fed blog, virkelig flotte billeder! :)

    - Ellen, http://eventsofellen.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Har du et arbejde? Eller hvordan har du så mange penge? :-)

    SvarSlet
  10. Ej hvor fedt! Har det selv og det er super godt!

    SvarSlet
  11. Hej Amalie. (:
    Ej, hvor fedt! Glæder mig til, at se endnu bedre billed og videokvalitet end du i forvejen har! Du er simpelthen bare så smuk, sej og sød! Det er helt vildt. Du inspirerer mig så meget, og du er mit aller største idol. Er stor, stor fan af dig!
    Overvejer selv snart at købe et nyt spejlrefleks.. Er et Canon EOS 600D et du kan anbefale? Eller er der måske nogle Nikon spejlreflekskameraer du kan anbefale? (;
    Knus fra Alberte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for alle de søde ord! :)
      Altså jeg vil klart anbefale et Canon EOS 600D, fordi det har en LCD skærm, som man kan folde ud, så man kan se sig selv, når man filmer. Og det er super god kvalitet og rimelig nemt at finde rundt i (indstillinger osv.). Jeg har kun prøvet kameraer fra Sony og Canon, så kan ikke rigtig sige noget om Nikon :)

      Slet
  12. Har ligepræcis det samme kamera !
    Du vil bare IKKE fortryde det, det er simpelthen det bedste i verdenen! :-D

    -Katrine <3

    SvarSlet
  13. sikke nogle flotte billeder..www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet
  14. det er et super godt kamera! :) jeg kender også en der har det.

    glæder mig til din næste video!!!! :P

    SvarSlet
  15. Har selv kigget på det spejlreflekskamera, da jeg gerne vil have en. Det virker som om den er rigtig god.
    Rigtig fed blog! Jeg er blevet fast læser, og håber måske du vil gør det samme :D
    Knus Linda
    lindatabari.blogspot.com/

    SvarSlet
  16. Jeg har selv lige bestilt det kamera.

    www.moment-of-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Hej Amalie

    Hvor er det et fedt kamera. Bruger du standart-linsen eller har du også andre objektiver? :-)

    Knus Anna

    SvarSlet