Blog-arkiv

5. jun. 2012

Not present, not gone



Må ærligt indrømme, at jeg i den grad mangler inspiration. Min sidste dag i folkeskolen blev overstået i fredags, og jeg havde det for vildt! Det er så sindssygt at tænke på, at det slutter nu .. Men noget nyt og spændende begynder også, og det glæder jeg mig rigtig meget til :)
Men ja, jeg laver sådan set bare det her indlæg, for at I ved, at jeg ikke er forsvundet, og at jeg nok skal komme ind i kampen igen snarest muligt! Billederne får mig til at savne det gode vejr, for der er sgu ikke meget ved at have læseferie, når man ikke kan sidde i solen ... Håber I har det godt!

16 kommentarer:

  1. Hvad skal du efter niende? Og held og lykke med alle dine eksamener<3

    SvarSlet
  2. Du bliver nød til at lave et indlæg om hvordan du laver det hår der!<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er en video på youtube hvor hun laver sin knold :D Men er faktisk ikke helt sikker om det er den samme ;)

      www.mathildes-dejligeliv.blogspot.com

      Slet
    2. densejestepåjorden5. juni 2012 kl. 19.11

      jeg tror altså ikke at det er den!!!

      Slet
  3. synes heller ikke du har været så aktiv på det seneste. jeg håber duy snart vil lave noget;):):)

    SvarSlet
  4. det er da bare en nusser kat :)

    SvarSlet
  5. er det en bikini du har på, den ser lækker ud :-)

    knus
    http://tanjamark.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  6. Har du ikke nogle billeder fra festen, på din sidste skoledag?
    Vil gerne se hvor pæn du så ud til festen! :)

    SvarSlet
  7. Får vi maj favoritter??

    SvarSlet
  8. Hej Amalie!
    Kender godt det med, at mangle inspiration; det er simpelthen så træls. Håber dog du vil finde inspirationen og lysten til at blive ved med, at blogge på en eller anden måde. (;

    Læste du skulle på STX - hvilken linje er du kommet ind på?

    xoxo
    Anonym pige

    SvarSlet
  9. Jeg har også selv en blog og er også i sådan en periode ligenu!!

    www.mnekman.blogspot.com

    SvarSlet
  10. hej malle. comeon find nu på noget søde;) jeg savner dinb bloooog

    SvarSlet
  11. Er vild med billederne! og omg, en søøøød kat!

    Jeg håber virkelig du vil kigge forbi min blog
    www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Hej Amalie. Hvordan har du lavet dette 'blog og kontakt' øverst på din blog?
    Suuper fed blog!

    SvarSlet
  13. Sikke nogle fine billeder. Kan godt følge dig i forhold til vejret. Godt nok har jeg ikke læseferie, men lidt varme kunne nu godt bruges. Lige nu skinner solen faktisk (så mangler vi bare de 25 grader)! :)

    SvarSlet