Blog-arkiv

5. jul. 2012

HVIS JEG VAR PÅ ROSKILDE FESTIVAL







Saint Tropez jakke, H&M T-shirt, American Apparel shorts, Doc Martens, Urban Outfitters solbriller, Casio ur

Jeg kan lige se det for mig - mig i dette outfit med en øl i hånden på Roskilde Festival, så kører vi! Men nej, sådan skulle det ikke være .. Jeg har hverken penge eller tid til at tage derned, men har alligevel planlagt outfits i mit hovede (hvor dumt det end lyder), og i dag valgte jeg at tage et af dem på, selvom jeg bare skal i Silvan for at købe flyttekasser .. I dag og i morgen skal bruges på at pakke mit værelse i flyttekasser, så vi kan gå i gang med at male i weekenden, og så skal mit værelse indrettes på ny .. Mere om det senere!

17 kommentarer:

  1. Mega fed stil! Elsker den så meget!
    Dine solbriller er også bare så flotte!
    Jeg elsker din blog så meget. :-)

    Knus Ciara!

    SvarSlet
  2. elsker din stil, inspiration fra dig til mig.. (-:

    http://simonemolnit.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. For mig er det dér essensen af festivalstil :)
    Forsæag til videoer eller blogindlæg:
    - Børstesamling og andmeldelse
    - Læbestiftsamling og anmeldelse
    - Læbestift top 5 eller 10 eller 18 :p

    SvarSlet
  4. Virkelig fedt outfit Amalie!
    Du er en stor inspiration i min hverdag! :)
    Kærlig hilsen Mathilde.

    SvarSlet
  5. Det var da nogle helt ekstremt fede shorts! Virkelig fedt tøj, Amalie. Din stil inspirerer mig rigtig meget (: Elsker både din blog og dine videoer (:

    SvarSlet
  6. Rigtig fedt outfit Amalie!

    Jeg har et spørgsmål: hvem har taget billederne, et familiemedlem eller bruger du stativ? :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hendes bror, ligesom de fleste af hendes billeder, det er i hvertfald det jeg gætter på :-)

      Slet
  7. Du er så flot! Jeg er vild med dine shorts, hvad kostede de?;-)

    SvarSlet
  8. Nice outfit! Lyder spændende - det med dit værelse!

    SvarSlet
  9. du ser virklig godt ud med de solbriller

    SvarSlet
  10. Hej Amalie hvad strørrelse er dine shorts og dine disco bukser?:-)

    SvarSlet
  11. Du er så flot! Ville gøre alt for at have så kønt et ansigt som dig!

    SvarSlet
  12. Hvad størrelse er dine shorts??:-)

    SvarSlet
  13. ELSKER DET!

    men syntes ikke de sko passer til.
    hvis jeg skal være ærglig syntes jeg de ligner klovnesko:)

    svar

    SvarSlet
  14. Har du et link til din læderjakke, eller er den ikke købt på nettet?
    Den er nemlig fed ;-)

    SvarSlet
  15. Fedt outfit!!
    Det ville havde været det perfekte outfit til roskilde!
    Gik selv i noget ligende:)
    Jeg har en giveaway igang, håber du vil deltage:)
    - Mirah
    http://mirahisabella.blogspot.dk/2012/09/giveaway.html

    SvarSlet
  16. Kan du sende mig evt et link hvor jeg kan få de sindsyg seje solbriller?
    -Rune.

    SvarSlet